Bize Buradan Ulaşabilirsiniz : admin@ingiltereforumu.com

Facebook İletişim : www.facebook.com/ingiltereforumu



Zaman: 24 Tem 2016 20:18

Tüm zamanlar UTC



TÜRKİYE CANIM FEDA
TÜRKİYE CANIM FEDA




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 
Yazar Mesaj
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 27 Kas 2012 21:17 
Çevrimdışı
Forumvisa4UK - Multi Süper Üye (+5000 Mesaj)
Forumvisa4UK - Multi Süper Üye (+5000 Mesaj)
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eyl 2012 23:38
Mesajlar: 10075
Konum: İngiltere
Ettiği teşekkür: 4430
Aldığı teşekkür: 2935
Şehir: Londra
Vize Durumu: Var
Vize Türü: İngiliz Vatandaşı
Vize Statüsü: -
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Yorgun
Burcu: Oğlak
Durum açıklaması Bu ne anlama gelmektedir.

“At the WorldBridge Office” durum açıklaması, İngiltere vizesi almak için başvurunuzu bir WorldBridge Vize Başvuru Merkezi’nde yaptığınızı belirtir. Başvurunuzu, vize ücretinizi ve biyometrik bilgilerinizi verdikten sonra, Vize Başvuru Merkezi, başvurunuzu yerel Kurum’a göndermek üzere hazırlamaya başlar. Yukarıda listelenen adımların tümünü tamamlamış olmanız durumunda başvurunuz en kısa süre zarfında, işlemden geçmek ve incelenmek üzere Kurum’a gönderilir. Lütfen vize başvurunuzun durumu ile ilgili daha sonraki güncellemeleri bu siteden kontrol etmeye devam edin.

"On way to WorldBridge HUB" durum aciklamasi, vize basvurunuzun, basvuru yapmis oldugunuz Vize Basvuru Merkezinden alinip, merkez WorldBridge Vize Basvuru Merkezine iletilmekte oldugu anlamina gelmektedir.

“On way to the Visa Section” durum bilgisi WorldBridge Vize Başvuru Merkezi’nin vize başvurunuzu gönderilmeye hazır duruma getirdiğini ve başvurunuzun yerel Kurum’a gönderildiğini belirtir. Lütfen vize başvurunuzun durumu ile ilgili daha sonraki güncellemeleri bu siteden kontrol etmeye Vize Bölümü’nde. Randevu Tarihi Belirleniyordevam edin.

"Documents Ready for Pickup by Applicant or Courier" durumu, vize başvurunuzun yerel Kurum tarafından işleme alındığını ve incelendiğini ifade eder. Başvurunuz Vize Başvuru Merkezi’ne iade edilmiş bulunuyor. WorldBridge bürosu, belgelerinizin Vize Başvuru Merkezi'ne geri döndüğü ilk gün içinde sizinle temasa geçmediği taktirde, bu, belgelerinizin sahibi tarafından alınmayı hazır bekledikleri şeklinde yorumlanmalıdır.

“More Information Required” durumu, başvurunuzun tamamlanmak için daha fazla bilgiye ihtiyaç olduğunu ve bu yüzden başvurunun Kurum’dan WorldBridge dairesine iade edildiği anlamına gelir.

“Collected” durum bilgisi, başvurunuzun Vize Başvuru Merkezi’nden tarafınızca veya belirlediğiniz kişi tarafından alındığını belirtir.

“With Courier. Attempting Delivery” durum bilgisi, vize başvurunuzun talebiniz üzerine belirtilen kurye ile tarafınıza gönderildiğini belirtir.
Delivered “Delivered” durum bilgisi, başvurunuzun belirtilen kurye tarafından size teslim edildiğini belirtir.

“Held at WorldBridge office following failed delivery attempt” durum bilgisi, başvurunuzun talep ettiğiniz şekilde tarafınıza teslim edilmeye çalışılmasından sonra WorldBridge Vize Başvuru Merkezi’ne iade edildiğini belirtir. Belgeleriniz şu anda Vize Başvuru Merkezi’ndedir ve kurye tarafından iade edildiği tarihten itibaren 30 gün boyunca Vize Başvuru Merkezi’nde saklanacaktır.

“Unclaimed Documents to be returned to Visa Section” durum bilgisi, vize başvurunuzun Kurum tarafından incelendiğini ve değerlendirildiğini ancak vize başvurunuzun ve belgelerinizin tarafınızca veya belirlediğiniz kişi tarafından alınmadığını belirtir.

“Unclaimed Documents returned to Visa Section” durum bilgisi, vize başvurunuzun Kurum tarafından incelendiğini ve değerlendirildiğini ancak vize başvurunuzun ve belgelerinizin tarafınızca veya belirlediğiniz kişi tarafından alınmadığını belirtir. Belgeleriniz arşivlenmek üzere yerel Kurum’a iade edilmiştir.

“Tracking Number has been Replaced” durumu, başvurunuz sırasında verilen takip numarasının (CSC-...) değiştirildiğini ifade eder. Numaranız değiştirildiğinde, WorldBridge bürosuna tekrar giderek ya ek bir belge veya biyometrik bilgilerinizi tekrar vermeniz gerekir. Lütfen yeni alındı makbuzunuza bakarak, yeni takip numaranızı (CSC-...) öğrenin.

“Application Cancelled by Applicant” durum bilgisi, vize başvurunuzun isteğiniz üzerine iptal edildiğini belirtir.

"Tracking is not available for applications processed at Mobile Biometrics Clinics" aciklamasi sizin basvurunuzu Mobil Biometri Kliniginden yaptiginiz anlamina gelmektedir. Mobil Biometri Kliniklerinden yapilan basvurularin takibi yapilamamaktadir.

_________________
Fatma Çayır'ın 4 yıldır bu forumda almış olduğu yüzlerce başvurunun büyük çoğunluğunda başarılı olduğunu biliyor muydunuz ?
Fatma Çayır kriterleri uymayan başvuruları ise açıkça başvuru adayına söyleyerek kriterleri sağlayabilecekleri döneme kadar dosyalarını almamaktadır. Ücretsiz olarak yapılacak ilk görüşmeye katılmak için aşağıdaki email adresi ve whats app hesabını kullanabilirsiniz.


Email : forum@bridgevisauk.com
Whats App : 0044 7438 264 105 ( sadece whats app mesajı atınız hat aramalara kapalıdır. )


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 27 Kas 2012 22:26 
Çevrimdışı
Kaptan
Kaptan
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Kas 2012 13:44
Mesajlar: 756
Ettiği teşekkür: 63
Aldığı teşekkür: 136
Şehir: London
Vize Durumu: Var
Vize Türü:
Vize Statüsü: -
Cinsiyet: K ♀
Ruh Hali: Mutlu
Burcu: Balık
Beni çıldırtan o durum güncellemesi burda yok.

"arrived at the visa section"


Başa Dön
 Profil  
 
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 27 Kas 2012 22:29 
Çevrimdışı
Forumvisa4UK - Multi Süper Üye (+5000 Mesaj)
Forumvisa4UK - Multi Süper Üye (+5000 Mesaj)
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eyl 2012 23:38
Mesajlar: 10075
Konum: İngiltere
Ettiği teşekkür: 4430
Aldığı teşekkür: 2935
Şehir: Londra
Vize Durumu: Var
Vize Türü: İngiliz Vatandaşı
Vize Statüsü: -
Cinsiyet: E ♂
Ruh Hali: Yorgun
Burcu: Oğlak
seninkisi daha sonuçlanmadı için normal....

_________________
Fatma Çayır'ın 4 yıldır bu forumda almış olduğu yüzlerce başvurunun büyük çoğunluğunda başarılı olduğunu biliyor muydunuz ?
Fatma Çayır kriterleri uymayan başvuruları ise açıkça başvuru adayına söyleyerek kriterleri sağlayabilecekleri döneme kadar dosyalarını almamaktadır. Ücretsiz olarak yapılacak ilk görüşmeye katılmak için aşağıdaki email adresi ve whats app hesabını kullanabilirsiniz.


Email : forum@bridgevisauk.com
Whats App : 0044 7438 264 105 ( sadece whats app mesajı atınız hat aramalara kapalıdır. )


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Bing [Bot] ve 0 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye